Pagina's

maandag 9 januari 2012

Betsy 31!

Deze lieve schat mag zich, met enige trots, het eerste afgeronde project van 2012 noemen :-) Het is Betsy 31, een patroon van Echt Studio, en ik heb haar gehaakt voor mijn (ex-)collega Dana.


Ik vond het erg leuk om te doen, een amigurumi haken met dikke wol. Het leverde een heel lief, beetje onnozel koetje op, wat perfect zal staan in het Hollands Glorie huisje van Dana.


Betsy 31 is gehaakt met:
- 2 bollen Phildar Partner 6 ecru (032)
- 1 bol Phildar Partner 6 zwart (067)
- 1 bol Phildar Partner 6 brume (029)
- 1 bol Drops Paris lichtroze (57)
- haaknaald 4,5

Ondertussen is er nog veel work-in-progress, momenteel vooral bezig met het haken van de kerststalfiguurtjes, best grappig om dat in januari te doen. En een heleboel ideeen in mijn hoofd, waardoor er soms niks uit mijn handen komt.... aaaarrggghhh!!!

1 opmerking:

  1. wat is ze leuk! dat zwarte puntje is geweldig!

    op freubelweb staat een leuke pluizige gehaakte kat van grietjekarwietje, heb je die gezien? ik ga een poging wagen,

    als ik er niet uit kom, roep ik je hulp in!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!