Pagina's

zondag 15 januari 2012

Waarom....

Zou je je autopapieren niet eens een beetje pimpen? Zeg nou zelf, op deze manier zijn ze toch veel vrolijker? En er was ook nog ruimte in het mapje voor een hondenpoepzakje... die heb ik altijd bij me voor het geval Bailey ineens hoge nood krijgt :-)


Het mapje is heb ik gehaakt van restjes Stylecraft Special DK, die over waren van de dekentjes die ik gehaakt heb voor in huis. Het randje is de Bobble-shell Edging van Lucy van Attic 24.


Om de hele boel een beetje in stijl te houden haakte ik nog een mini-paddestoeltje voor aan mijn sleutelbos. Dat patroontje vond ik bij Grietjekarwietje . En zo kwam ik de nachtdienst weer aardig door...


Fijne, zonnige zondag!

2 opmerkingen:

  1. superleuk! nog even en je hele huis is 'verhaakt'! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat netjes dat je een poepzakje bij je hebt. Kunnen mijn buren nog heel wat van leren...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!