Pagina's

vrijdag 30 december 2011

Goede voornemens

Normaal gesproken doe ik niet aan goede voornemens, als je iets wilt veranderen wacht je toch niet tot 1 januari?! Toch heb ik voor 2012 wel een drietal creatieve voornemens, namelijk:
1. Mijn eerste wildhaak-project werkelijkheid laten worden!
2. Voor Kerst 2012 aanbreekt, de hele kerstgroep van EchtStudio haken (en oh ja, een stal erbij hobby'en ;-))
3. Een kussen (of misschien wel twee?) van Emily Peacock maken... ik ben er nog steeds vol van!


Wij wensen iedereen een goede jaarwisseling en dat al jullie dromen mogen uitkomen in 2012... :-D

2 opmerkingen:

  1. Hi Suus, dat ben ik ook van plan, mijn eerste wildhaakproject, maar of het nu een brugleuning wordt, een boom of een kunstwerk inpakken... Ik weet het niet. Veel inspiratie gewenst in het nieuwe jaar!
    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aan Bailey te zien kun je daar niet veel hulp van verwachten........ ;) ik ben vooral benieuwd naar de kerststal, lijkt me superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!