Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Voordat...

.... ik mijn "summerbreak"  inlas, nog even één pauw!


Deze heb ik gemaakt voor mijn teamleidster @ work!


Ze heeft, net als ik, een voorliefde voor kleur en mooie, handgemaakte dingen.


Nog een gezellige bloemenbroche erbij, gewoon voor het leuk! Deze keer heb ik de pauw en de broche gepimpt met pailletjes, want een beetje bling vindt ze ook mooi :-)


Als dank werd ik verwend met een heerlijke high-tea voor twee personen. Hoe lief en vooral zoet is dat?!

5 opmerkingen:

  1. De kleurrijke pauw blijft leuk! De bloem is ook super! Mag ik vragen welk patroon je daarvoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de complimentjes :-) Het patroon van zowel de pauw als de bloem (en nog veel meer leuke dingen) komen uit het boekje "Kleurrijke kadootjes haken" van Margriet de Muinck. Is echt een aanradertje, dat boekje!

      Verwijderen
  2. How kind you are...
    The broche is really cute and the peacock-family is growing, huh? ;o)
    XO,
    Martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die pauw en de bloemenbroche is ook al prachtig.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!