Pagina's

vrijdag 21 december 2012

Aftellen naar kerst... deel 3

Vandaar weer een diertje in de hoofdrol, het is de prachtige roodbruine os! Het is een kleur waar ik normaal gesproken nooit mee zou werken, maar voor de os is het natuurlijk helemaal top.


Ik vind de combinatie met het lichtroze snoetje ook erg goed :-) En kijk zijn blije staartje eens wapperen!


Nog even zijn koddige koppie in beeld. Ik vind de diertjes van de hand van Tessa van Riet eigenlijk altijd leuk om te maken. Op de één of andere manier zijn ze eenvoudig, maar zo treffend geportretteerd. Kortom, de os vond ik ook weer een echt succes! Tot morgen voor de volgende ster van de kerstgroep!

1 opmerking:

  1. Wat een droppie ook! Erg leuk. Ik vind dat rood-bruin juist wel mooi, het past goed bij de os, maar is ook mooi voor andere projecten, vind ik.
    ik kijk al uit naar je volgende post ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!