Pagina's

zaterdag 24 mei 2014

Van ruilen komt....

.... huilen? Ik hoop het niet in dit geval!
De laatste tijd denk ik wat meer na over duurzaamheid en hoe ik dat in mijn eigen leven kan vormgeven. Het zou tenslotte fijn zijn als onze mooie Planeet Aarde met directrice Moeder Natuur nog een hele tijd mee kan.
Ik ben daarom aan het opruimen geslagen en heb de laatste tijd veel overbodige spulletjes verkocht via Marktplaats. Maar sommige spulletjes zijn daar gewoon Te Mooi voor! Zoals dit lieve kettinkje....


Ik heb het gekocht via Etsy en dus is het met liefde gemaakt door een mede-creatieveling. Ik draag het veel en veel te weinig om het eer aan te doen. Daarom lijkt het mij leuk om het te ruilen met iemand die het graag wil hebben. Misschien ben jij dat wel en heb je nog iets in huis waar je eigenlijk niet zo veel gebruik meer van maakt... (ik hou van vintage, boeken, creatieve spulletjes of misschien wel iets wat je zelf hebt gemaakt...)


Het kettinkje heeft bloemetjes van polymeerklei en rode kraaltjes en is totaal 41 cm lang.


Het zoekt een mooie hals om in de zomer omheen te hangen! Wil je ruilen? Doe mij een leuk voorstel via mail: mejuffrouwb@outlook.com :-)

2 opmerkingen:

  1. Oh, die vind ik wel héél mooi, die zou precies bij mij passen: Die kleurtjes, ik hou van bloemen. Ik heb je een mailtje gestuurd.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!