Pagina's

donderdag 18 april 2013

Hollands haken {willen jullie op mij stemmen?}

Holland, rood-wit-blauw en niet te vergeten oranje... Tulpen, koeien in de wei en grote gele Gouda-kazen...
Koningin Beatrix (ik vind haar fantastisch) en straks Koning Willem Alexander (tja..) en Koningin Maxima (ook haar vind ik fantastisch, op haar liefde voor bont na...). In mijn haakuitspattingen laat ik mij regelmatig inspireren door het Hollandse thema.


Zo was er een Hollands haaknaaldenpotje...


Een postzakuil...


Het Boer-Zoekt-Vrouw-(om te)-Kussen, mijn allereerste haakopdracht!


En Hollandse broches... leuk voor Koninginne-/Koningsdag...


En natuurlijk mijn huzarenstuk, mijn ultieme haakproject, Jack The Ripple! Naar eigen ontwerp en goed voor meer dan 200 uur haakwerk. Jack doet mee met de Hollandse haakwedstrijd van Echt Studio. En natuurlijk zouden zowel Jack als ik het geweldig vinden als jullie op ons willen stemmen. Dat kan je hier doen, door op de "vote" knop onder Jack the Ripple (nr. 4) te drukken. Namens Jack (en namens mij): BEDANKT!

7 opmerkingen:

  1. Gestemd op deze mooie "postzak"deken. Zag het kleine fotootje op EchtStudio en moest stemmen (en doorklikken). Je hebt er weer een volger bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig maar ontdek je blog dus een beetje laat al begrijp ik dat je al hebt gewonnen. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat haak jij leuke dingen, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal!
    Mijn BZV-kussen ligt nog steeds in delen hihi

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!