Pagina's

donderdag 5 april 2012

Weggooien is zonde!

Ver weggestopt lagen er nog drie bollen Phildar Cotton 7, ze herinnerden mij aan een frustrerend mutsproject, wat helaas totaal mislukte... Een echt mutsen-haak-talent ben ik dus niet ;-) Wat te doen met de bollen?? Een tijd lang wist ik er geen antwoord op. Tot dat ik me bedacht dat ik wel een leuk opbergmandje voor mijn waxinelichtjes kon gebruiken. Een avondje haken en tadaa, daar is ie dan!


Clean & simple, helemaal gehaakt in vasten. Door zijn eenvoud vind ik 'm eigenlijk heel leuk geworden.


Mijn waxinelichtjes voelen zich blij :-) En ik ook!

3 opmerkingen:

  1. leuk! de wol is veel te mooi om niet te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Margot: het was alleen geen Partner 6 kwam ik later achter, maar Cotton 7... dus maar even veranderd in blogpost... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!