Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Bijzondere opdracht

Ik heb deze week gewerkt aan een bijzondere opdracht. Van de moeder van Amber kreeg ik een mailtje of ik een paar haasjes kon haken voor haar dochter. Amber moet heel vaak naar het ziekenhuis en om dat een beetje dragelijker te maken gaat er altijd een haasjesknuffel mee. Nu heeft ze er twee nieuwe bij die haar kunnen vergezellen.
Ontmoet Luna en Lola:


Gisteren heb ik ze afgegeven bij het ziekenhuis waar Amber is opgenomen, ik hoop dat ze haar beterschap zullen brengen!

Voor de geintresseerden, de specs van Luna en Lola:
- 2 bollen Drops Paris (wit, kleurnummer 16)
- haaknaald no. 4
- veiligheidsoogjes 15 mm.
- onmisbaar: een beetje liefde en geluk :-)

Fijne (Valentijns)dag!

2 opmerkingen:

  1. wat zijn ze leuk! hoe groot zijn ze nou geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Margot: ik heb ze niet opgemeten, maar ik denk toch wel 2x zo groot als die andere :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier!